samedi 2 avril 2016

Profite / Enjoy

Hello, quand mon fils est né, plusieurs personnes me donnaient ce conseil: profite! Et à vrai dire c'était un peu difficile à comprendre. Mais plus le temps passe, plus je me rend compte que les moments que nous passons ensemble sont précieux et enfin je fais ce que mes amis me conseillaient - je profite. J'accepte (et donne à outrance parfois!) les bisous, câlins et... les selfies, pourquoi pas?!

Hello, when my son was born, some friends were giving me this advice: take advantage! And to say the truth, it was a bit hard to understand. But the more time passes, the more I realise that the moments we spend together are so precious. And finally I do what my friends were advising - I enjoy those moments. I accept (and generously give!) hugs, kisses and... selfies, why not?!
Le journaling est allé se cacher sous les photos. Merci de votre visite!

The journaling is hidden under the pictures. Thanks for visiting!


Aucun commentaire: